Hoewel we de levering van de SoholutionTM internetdiensten in 2015 hebben beëindigd, is er in de afgelopen 15 jaar op dit gebied wel veel kennis en ervaring opgedaan. Niet dat deze kennis bij andere partijen niet aanwezig zou zijn, integendeel; er zijn ongetwijfeld bedrijven waar nog veel meer kennis aanwezig is. Doordat wij echter niet van de levering van dit soort diensten hoeven te bestaan, kunnen we wel objectief zijn in de advisering en beoordeling van op de markt aangeboden producten en diensten.

In dit deel beperken we ons hoofdzakelijk tot informatieverstrekking over op de markt opererende leveranciers waarbij we scherp letten op een goede prijs-prestatieverhouding.

U hoeft immers geen Rolls-Royce te kopen als een Fiat 500 voor uw huidig doel meer dan voldoende is. Als de zaken goed gaan is het vroeg genoeg om met de dan opgedane ervaring een volgende stap te zetten.

De ervaring heeft ons geleerd dat veel ondernemers in het MKB segment onnodig veel geld uitgeven aan hun internetdienstverlening door te weinig informatie of onjuiste advisering over dit voor hen vaak onbekend onderwerp.